מחפשים חברת ניקיון משרדים? השאירו פרטים והשוו מחירים!

ניקיון משרדים בערב

מחפשים חברת ניקיון למשרד שלכם שתגיע עם מפתח בשעות הערב? הגעתם למקום הנכון. בעמוד תוכלו לראות מה המחיר של ניקיון משרדים בערב עם מפתח, מה היתרונות וגם לערוך השוואת מחירים.

שימו לב:

דרך פורטל קליניט ניתן למצוא חברות ניקיון משרדים - לא ניתן לקבל מידע בנושא עבודה, רק למצוא חברות ניקיון למשרדים

השוואת מחירים בין ניקיון משרדים בערב עם מפתח

בשביל למצוא ניקיון משרדים בערב עם מפתח במחיר זול חשוב להבין שהמחיר של ניקיון משרדים עם מפתח בשעות הערב תלוי בגודל המשרד שלכם ובמספר הפעמים בשבוע שתצטרכו את השירות, אבל לא רק - הוא תלוי גם בחברת הניקיון איתה תסגרו.

 

אם תקבלו מספר הצעות מחיר תוכלו לערוך השוואת מחירים מה שיכול לחסוך במחיר הסופי של שירותי ניקיון המשרד שלכם. התקשרו לפורטל קליניט וקבלו עד 3 הצעות מחיר לניקיון משרדים בערב עם מפתח כדי שתוכלו להשוות.

 

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

כמה עולה ניקיון משרדים בערב עם מפתח?

מחיר ניקיון משרדים בערב עם מפתח הוא לא שונה מאשר ניקיון בשעות היום. לדוגמה מחיר ניקיון משרדים בערב למשרד גדול עד 150 מ"ר עם הגעה 5 פעמים בשבוע תעלה בין 2,800 - 3,500 ש"ח. הוספנו לכם מחירים נוספים נפוצים. תוכלו גם להתסכל במחירון ניקיון המשרדים למחירים נוספים.

מחירי ניקיון משרדים בערב עם מפתח

מחיר ניקיון משרד בערב עד 50 מ"ר

פעמיים בשבוע כולל חומרי הניקיון.


800 - 1,200 ש"ח
מחיר ניקיון משרדים בערב עם מפתח של משרד גדול

5 פעמים בשבוע של ניקיון משרדים גדולים עד 150 מ"ר.


2,800 - 3,500 ש"ח
כמה עולה ניקיון משרד בינוני בשעות הערב?

ניקיון משרד בשעות הערב עם מפתח 3 פעמים בשבוע למשרד עד גודל 80 מ"ר.


1,900 - 2,150 ש"ח
מחיר ניקיון משרדים גדולים כל יום בערב

מחיר ניקיון משרדים בשעות הערב 5 פעמים בשבוע עד משרד בגודל 250 מ"ר.


4,700 - 5,300 ש"ח

הדפס מחירון

 

היתרונות של ניקיון משרדים בערב עם מפתח

לניקיון משרדים בערב עם מפתח יש כמה יתרונות על פני ניקיון בשעות היום:

 

מה בודקים? ניקיון משרדים בערב ניקיון משרדים ביום
הפרעה לעובדים כמעט לא מפריע מפריע
הפרעה למנקים העובדים מפריעים העובדים לא מפריעים
זבל שנאסף זבל של כל היום זבל עד למועד הניקיון
חשש להיכנס לחדר שנוקה אין חשש יש חשש
  • שימו לב שבמידה ויש לכם עובדים בשעות הערב מה שנפוץ במקרים של ניקיון משרדי הייטק עדיין תהיה מעט הפרעה, אבל פחות מאשר שעות היום בהן כל המשרד עובד.

איך מוצאים חברת ניקיון משרדים מומלצת לשעות הערב?

בשביל למצוא חברת ניקיון משרדים מומלצת לצורך ניקיון משרדים בשעות הערב עם מפתח יש כמה דברים שכדאי לכם לבדוק:

  • עובדים בשעות הערב: נשמע טריויאלי, נכון? עד חשוב לוודא שאותה חברת ניקיון משרדים באמת נותנת שירות בשעות הערב עם מפתח או אפילו ניקיון משרדים בלילה במידת הצורך.
     
  • המלצות: דבר ראשון כשאתם מחפשים חברת ניקיון משרדים חשוב לראות המלצות מלקוחות קודמים שלהן. ככה תוכלו לוודא שמדובר בחברה אמינה שמנקה בצורה טובה את המשרד. בנוסף כדאי לבדוק אם יש להם אתר ולראות אילו חברות עובדות איתם.
     
  • מחיר: כמובן שמחיר זה משהו שצריך להתסכל עליו. כמו שאמרנו לכם קודם מחיר ניקיון משרדים בשעות הערב עם מפתח לא שונה מאשר ניקיון משרדים בשעות היום, מה שיקל עליכם לצורך השוואת המחירים.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9934427

ניקיון משרדים בלילה עם חברת ניקיון אמינה

חלק לפעמים חוששים מלתת לחברת ניקיון להיות לבד בערב או בלילה במשרד, וזה לגמרי חשש הגיוני. לכן כשאתם סוגרים עם חברת ניקיון משרד חשוב לוודא בדיוק מה כתוב בחוזה ומי האחראי.

 

בנוסף במידה ויש לכם מצלמות אבטחה והמשרד שלכם מבוטח תוכלו להיות בטוחים שלא יקרה כלום לציוד שלכם. כמובן תדעו גם שכל חברת ניקיון משרדים שתמצאו דרך קליניט היא חברה אמינה שנבדקה ועברה בקרת איכות.

 

ניקיון משרדים בלילה

על החשיבות של משרד נקי

משרד נקי הוא מאוד חשוב לצורך שמירה על סביבת עבודה שלכם ושל העובדים במשרד שלכם. הרבה יותר נחמד לעבוד במשרד נקי מאשר במשרד עם לכלוכים, כתמים ושאריות מזון, מה שגם מראה שלמשרד אכפת מהעובדים מסביבת העבודה.

 

בנוסף במידה ומגיעים מדי פעם אורחים או משקיעים למשרד שלכם, ללא ספק לא הייתם רוצים שהם יגיעו למשרד מלוכלך. מעבר לכך יש יתרונות בריאותיים של משרדים נקיים כמו מניעת הגעה של מזיקים וחרקים למשרד שלכם או אוויר יותר נקי.